Bendy and the Ink Machine (2018)

Nintendo Switch / Xbox One / PC / PlayStation 4 / Macintosh
Action / Puzzle

Ontwikkeld door Joey Drew en Rooster Teeth
Uitgegeven door Maximum en Kindly Beast

Bendy and the Ink Machine is een eerste first-person puzzel-actie-horrorgame die je kinderliefde voor tekenfilms voorgoed zal verpesten. De game begint in de begindagen van de tekenfilm en eindigt in een erg duistere toekomst. Jij bent Henry, die de demonen uit zijn verleden opnieuw bezoekt in de verlaten tekenstudio van Joey Drew.

Mooie sfeervolle game lijkt me dit!