Bass Pro Shops: The Strike (2009)

Alternatieve titels: The Strike | Bass Pro Shops: The Strike - Tournament Edition | Bass Pro Shops: The Strike - Championship Edition

Nintendo Wii / Nintendo Switch / PC / Xbox 360
Sports / Simulation
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Bass Pro Shops, Piranha en Saber
Uitgegeven door XS, Psyclone, Planet en Console Classics

Bass Pro Shops: The Strike combineert authentieke omgevingen gebaseerd op echte meren met accuraat vis- en kunstaasgedrag. Spelers kunnen drie verschillende spelstanden spelen: Quick Fish, Career en Bass Pro Shops Invitational Tournament, of het opnemen tegen vrienden in minigames, zoals bootraces en castinguitdagingen. Spelers werpen, zwaaien, en vechten alsof ze een echte vis aan de haak hebben geslagen. De game neemt spelers mee naar enkele van de beroemdste visbestemmingen in Noord-Amerika en bevat elf soorten wildvissen, waaronder Largemouth, Smallmouth, Catfish en Striped Bass, evenals Northern Pike en Muskie.