Bass Pro Shops: The Hunt (2010)

Alternatieve titels: The Hunt | Bass Pro Shops: The Hunt - Trophy Showdown | Cabela's: The Hunt - Championship Edition

Nintendo Wii / Nintendo Switch / PC / Xbox 360
Sports / Simulation
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Bass Pro Shops, Griffin en Saber
Uitgegeven door XS, Psyclone, Planet en Console Classics

In deze game ga je op wild jagen in de beste jachtgebieden van Noord Amerika. Het spel heeft minigames, lokale multiplayer en verschillende modi voor de seizoenen. Je kunt jezelf uitrusten met een enorme variëteit in jagersuitrusting. Elk gebied heeft een Legendary Prey. Je jaagt op allerlei soorten herten, panters, wolven, beren, zwijnen, schapen en als je goed zoekt vind je misschien zelfs een lief konijntje om dood te schieten.