Prehistoric Isle (1989)

Alternatieve titel: Prehistoric Isle in 1930

Arcade / PlayStation 3 / PlayStation Portable / PlayStation Vita / Nintendo Switch
Shooter / Action

Ontwikkeld door SNK
Uitgegeven door SNK

Prehistoric Isle is een horizontale shoot 'm up. Schepen verdwijnen in de Bermuda Driehoek. Twee vliegtuigen worden naar een onontgonnen eiland gestuurd, het zogenaamde "Hell Island". Zij moeten de verdwijningen onderzoeken. Ze ontdekken een land dat door de tijd is vergeten, gevuld met honderden vijandige dinosauriërs.

Vanaf 13/11 verkrijgbaar op Switch als onderdeel van de SNK 40th Anniversary Collection.

Heb even wat screenshots bekeken van deze game. Vind het altijd opvallend hoe levendig de kleuren van de SNK titels zijn, vergeleken bij veel andere titels uit deze periode.