WWE Smackdown! vs. Raw (2004)

PlayStation 2
Sports / Fighting

Ontwikkeld door Yuke's
Uitgegeven door THQ

De twee grote worstelgrootheden ontmoeten elkaar! Vecht het uit in één van de vele soorten gevechten, of maak je eigen worstelaar, bewerk hem tot in de kleinste details, en maak van hem een wereldkampioen!

avatar van Bennerd
Echt geweldig spel, heb ik al veel lol aan beleefd.

De optie om je eigen ster te maken vind ik fantastisch, je kunt hem je eigen moves geven, tot in de details aanpassen, en er een seizoen mee beginnen.

Erg gevarieerd is de verhaallijn in het seizoen niet, maar het komt er toch altijd op neer om matches te winnen, en dat was knokken geblazen

Er zijn veel soorten matchen in de Single Player-modus, en dat is zeer positief. Mijn favorieten zijn de Slobber Knocker, Royal Rumble, Ladder match en de TLC matchen.

De verschillende gadgets om te kopen zijn ook wel handig, net zoals de Legendary wrestlers (The Rock, Bret Hart, Andre the Giant, ...).

avatar van Jorge-E
Goede game. Het enige grote minpunt is echter als je goed bezig bent met moves op je tegenstander te doen kan hij niks terugdoen tot je stopt of het verpest.

Jorge-E schreef:

Gewoon moeilijkheidsgraad wat verhogen, dan ontwijkt hij op den duur wel

Maar ik snap je wel, het is een probleem bij iedere worstelgame, toch in de WWF/WWE-reeks.

avatar van oliver
da is echt stom, als je met 2 spelers speelt kan de 2de gewoon zijn controller opzij leggen omdat hij voor het komende halfuur toch niet de kans heeft iets terug te doen

avatar van Test Drive
heerlijk om deze worstelgame te spelen , ik heb er al heel veel tijd in gestoken

voor de rest , blijft het een raadsel
is het nou echt of nep?

In real-life is het nep, in zoverre dat het allemaal geregisseerd wordt. Ik kan me overigens niet voorstellen dat zoiets je ontgaat, het is zó overduidelijk.

Goodfella_90 schreef:
In real-life is het nep, in zoverre dat het allemaal geregisseerd wordt...

avatar van Social_Mask
Deze vond ik best goed. Just Bring It vind ik wát beter (maar die is hier nog niet toegevoegd) Goed voor een 4*. Wat ik altijd leuk vind, zijn die video's van de vrouwelijke worstelaars