Road Redemption (2017)

Nintendo Switch / PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Wii U
Racing / Action

Ontwikkeld door Pixel Dash en EQ
Uitgegeven door Dark Seas, Sunken Treasure en Tripwire

Road Redemption is een actie racing game waarin je je motorbende leidt tijdens een epische reis door het land in een episch rijdend road rage-achtig race- en vecht-avontuur. De game heeft een grote single player campaign, dozijnen wapens, volledig 4-spelers co-op splitscreen en online multiplayer.

Erg positief gewaardeerd op Steam, voor wat het waard is...Doet me verder denken aan Road Rash, wat ik vroeger erg leuk vond. Iemand hier wat meer over gehoord?

Nee. Ik wacht wel tot het voor een budget prijsje verkrijgbaar is of in een Humble Bundle zit. Maar inderdaad, het feit dat het heel erg lijkt op Road Rash is ook de reden dat het op mijn wishlist staat.

avatar van markwiering
Ik hoop dat dit spel te spelen is zonder Internetregistratie (zoals bij Grote Autodiefstal 5 helaas het geval is). Hier heb ik namelijk een hekel aan, omdat ik dan alleen kan spelen met een Internetverbinding, terwijl mijn Internetverbinding erg onbetrouwbaar is en regelmatig uitvalt.

avatar van KoomBa
Staat ook al heel lang op mijn wishlist , op Steam is er bijna niemand online, en er wordt door de gasten daar gezegd hem echt te kopen voor SP. Ik ben hem van plan met Black Friday of Winter sale aan te schaffen. Ik ben bang dat het snel gaat vervelen anders had ik 'm al wel aangeschaft.

Leuke nostalgie voor een tiental uurtjes en daarna al snel eentonig