Shadow of Loot Box (2018)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4
Shooter / Adventure

Ontwikkeld door Stately Snail
Uitgegeven door Stately Snail en Ratalaika

Shadow of Loot Box is een poging om te laten zien wat games in de toekomst zouden kunnen worden. Elk level in deze shooter is een referentie aan een populaire trend in de moderne games industrie. Kun jij je een weg schieten door alle microtransacties, lootboxes en bugs? En kun je de verleiding weerstaan om gebruik te maken van de in-game winkel?