Oozi: Earth Adventure (2012)

Ontwikkeld door Awesome Games
Uitgegeven door Awesome Games

Oozi: Earth Adventure is een klassieke 2D-platformgame. Er zijn drie moeilijkheidsgraden: van Kid tot Hardcore. De game vertelt het verhaal van Oozi - een piloot van een buitenaards ruimteschip die op de planeet aarde neerstortte, zijn ruimtepak verloor en nu zijn weg naar huis moet vinden.

avatar van KoomBa
Prachtig 2D spelletje met vrolijke kleuren en het doet me echt denken aan die oldschool gameplays van vroeger. Met een uitgebreide challenge mode voor de echte nerds !

Ik hoop dat in een replay later de savegegevens ook echt verwijderd zijn, anders zal dat toch wel een domper zijn.

Op Normal is dit speel veel te makkelijk.