Spyro Reignited Trilogy (2018)

PlayStation 4 / Xbox One
Adventure / Platform

Ontwikkeld door Toys for Bob
Uitgegeven door Activision

De originele braadmeester is terug! Zoals altijd staat hij in vuur en vlam, deze keer helemaal in HD. Wakker het vuur weer aan met de originele drie games, Spyro the Dragon, Spyro 2: Ripto's Rage! en Spyro: Year of the Dragon. Verken de uitgestrekte rijken, ontmoet de vurige persoonlijkheden beleef het avontuur opnieuw. Wanneer er een rijk is dat moet worden gered, dan is er maar één draak om te bellen: Spyro!

Kleurrijke platformer
Heb je hier vroeger lol mee gehad,dan kan ik je deze game zeker aanbevelen.
Alles ziet er zo mooi en scherp uit echt klasse,en ook Spyro zelf heeft een make over gehad.
Met de graphics zit het dus wel snor,en de gameplay mag er ook zijn.
Het is allemaal niet zo moeilijk maar dat hoeft ook niet,nu kan ik levels eindelijk ook eens 100% uitspelen
De besturing is spot on,en met alle drie de delen op 1 schijfje is er genoeg te doen.
Al met al een zeer degelijke en leuke platformer

Staan ze ook alle drie echt op 1 schijfje of is het zoals op voorhand vaak werd vermeld door diverse bronnen deel 1 op het schijfje en de rest te downloaden via betreffende service op de console?

Hallo Sinner
Ze staan er alle 3 op,het kost wel 70 gigabyte om te installeren.
Ik verwonder mij al langer over dat gegeven,je koopt een fysieke game,maar toch moet je zoveel installeren.
Maar ja zo werkt het tegenwoordig schijnbaar
Ik heb deel 1 net uitgespeeld en ben al met deel 2 bezig,leuke game deze trilogie

Installeren is ok, van HDD is het sneller data in het geheugen laden. Het probleem onstaat als die data niet op de disc staat maar van een of andere server ge-download moet worden. Dan kom je bedrogen uit.

Grovonion schreef:

Dit idd dus. Laat staan dat die servers misschien vroeg of laat sluiten en ja maar 1/3de game over houd.

Gisteren wel van een youtuber gehoord dat zelfs op de verpakking staat dat deel 2 en 3 enkel digitaal zijn en dus NIET op disc staan.

Staat zelfs zo vermeld op de officiele website, scroll maar even door.

avatar van thoyouknow1980
Grovonion Ik heb gelijk de achterkant van mijn hoesje bekeken,en je hebt gelijk
Nondeju nu voel ik me wel geript door die praktijken
Ik heb ook niks in de gaten gehad de game installeerde zich gewoon,echt vreemd.
Gelukkig heb ik wel plezier van de game,maar dit nieuws geeft het wel een nare bijsmaak.
En vandaar die 70 gigabyte natuurlijk,en sneaky als ze zijn staat het heel klein vermeld.
Ach ja sinds we allemaal verplicht online moeten,kan ik niet anders dan mee op dat zinkend schip.
Ik ben namelijk een geboren gamer dat zit nou eenmaal in mijn bloed

avatar van Nomak
Maar goed, als die servers over een aantal jaar sluiten, dan is het dus gedaan met Spyro spelen.

avatar van Sateck
Nomak schreef:

Echt schandalig. Ik ben een 'lichte' verzamelaar. Ik koop soms games met de wetenschap dat ik het spel de komende tijd/jaren nog niet ga spelen. Een appeltje voor de dorst, zeg maar. Dat kan dus niet bij dit soort games.

Dit moet ik dus goed in de gaten houden bij het kopen van games.

avatar van thoyouknow1980
Nou Sateck ik ben het wel met je eens
Al weet ik niet zeker of dat het geval is bij deze game.
Maar wat ik wel weet en tevens super vervelend vind is dat als je tegenwoordig een game op schijfje koopt,je alsnog 50 gigabyte gemiddeld moet instaleren
Plus dan is er ook nog het verschrikkelijke verplichte online zijn
Echt oppassen wat je koopt dus,zwijmel...ik mis de oude console tijden Super nes,Ps2 enz