SSX on Tour (2005)

Nintendo GameCube / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox / PlayStation 3
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Bereik adembenemende snelheden, maak 'air-miles' en ontwikkel je tot een levende legende in SSX on Tour. Creëer je eigen held en werk aan je carrière door op te klimmen van wannabe tot de grote goeroe van de piste. Ga voor medailles of snowboard je suf op de gigantische nieuwe berg, maar wat je ook doet: zorg dat je er altijd goed uitziet, want je reputatie staat constant op het spel. Doe de meest krankzinnige monster-tricks om je tegenstanders het nakijken te geven, terwijl je met supersonische snelheden de helling afraast.

avatar van Tha)Sven
Ik vond de stijl van deze game het grootste minpunt. Het idee was wel erg leuk, maar ik heb meer genoten van SSX 3. Dit was toch wel een kleine teleurstelling. 3,5 *

avatar van hitman
vond en vind het erg leuk

alleen zijn monster trick is erg lastig

r en dan de pijltjes ???

avatar van J.Bell
Ik ben echt gek op deze game. Het blijft leuk, heerlijk om zo nu en dan even tussendoor te spelen

avatar van Mega Man
J.Bell schreef:

Dat heb ik ook Met SSX Blur op de Wii. Regelmatig stop ik de disc in mijn console om nog eens even die enorme piste af te glijden en te genieten van de vrijheid.

Een vraagje aan jouw of een andere SSX fan:

Waar lijkt SSX Blur op de Wii nog het meeste op? Deze of SSX 3? En wat maakt On Tour zo anders dan de vorige delen. Het enige deel die ik goed ken is Blur en dat vind ik vergeleken met de andere snowboardgames die ik gespeeld heb (1080 Snowboarding, 1080 Avalanche en wat delen van Cool Boarders) stukken beter.

avatar van J.Bell
Mega Man schreef:

Een vraagje aan jouw of een andere SSX fan:

Beetje laat, maar geen idee. Ik ken het niet voor de Wii. Ik heb zelfs nog nooit een game op de Wii gespeeld, al lijkt me dat wel gaaf!

Mijn broertje heeft ook een ssx game, maar die vindt ik echt slecht, aangezien de besturing ontzettend beroerd is. Ook de pistes zijn niet mooi. Maar welk deel dat is zou ik moeten vragen...

avatar van Donkerwoud
Niet echt slecht, maar ook niet boeiend genoeg om vaak op te pakken. Na een paar keer spelen niet meer aangeraakt, en dat zegt toch wel genoeg.

S.Hieltjes
Een leuk spel in het begin maar ik heb me echt mateloos geërgerd aan de onhaalbare challenches op het eind.

Net als ander ea sport games.. ik vind ea sport games genaaide games want het word altijd $%^& lastig op het eind ( als je carreer, toernooi ofzo doet) en als je wint heb je na 5 keer winnen eindelijk genoeg geld om 1 keer te verliezen van een ploeg ( bagger dus!(fifa 06)) Ik mag hele ea sports niet dus een dikke een (ook voor de moeilijkhweid en de ergering)

avatar van Griekse God.
Heel vet stijltje, maar buiten dat helaas geen verbetering op deeltje 3. Desondanks niet slecht, maar ook helaas niet al te interessant.