Taiko no Tatsujin: Drum'n'Fun! (2018)

Nintendo Switch
Music / Action

Ontwikkeld door Bandai Namco
Uitgegeven door Bandai Namco

Dit is een klassieke rhythm game uit de Japanse arcades. Dankzij de bewegingsbesturing kun je genieten van het drummen. Speel met personages zoals Kirby, of Squid uit Splatoon. Qua controls kun je naast bewegingsbesturing ook kiezen voor het touchscreen of de knoppen van je controller. Speel lokale multiplayer met meerdere switches of joy-cons. Je speelt meer dan 70 nummers uit Dragon Ball Z, Super Mario Odyssey en vele andere games.

Lijkt best wel tof, heb alleen wel gelezen dat het het mooiste is dit met de Taiko trommeltjes te spelen. Maar die moet je dan wel ff uit Japan importeren

centurion81, helemaal niet: Taiko no Tatsujin: Drum & Fun.

Blijft natuurlijk wel een dure fun. Wacht wel tot dit in prijs zakt.