AquaNox: Deep Descent (2019)

PlayStation 4 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Digital Arrow
Uitgegeven door THQ

In deze onderwater shooter krijg je de beschikking over een aanpasbaar schip waarin je deel neemt aan hevige gevechten in een dystopische diepzeewereld. In de nabije toekomst is het aardoppervlak onbewoonbaar geworden. Wat overblijft van de mensheid leeft in voormalige mijn- en onderzoeksstations, diep onder de oppervlakte van de zee. Geboren en getogen in de enige wereld die we kennen, een netwerk van onderwater nederzettingen, verscheurd door de oorlog om middelen en dominantie tussen verschillende facties. Bestuur een team van ervaren jachtpiloten en beleef een episch verhaal in de duistere wereld van Aquanox.

kijk er naar uit!