Etrian Odyssey Nexus (2019)

Alternatieve titel: Sekaiju no Meikyƫ Cross

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Atlus
Uitgegeven door Atlus

Herenig met je favoriete personages en ontdek de mysteriën van de verre archipel van Lemuria. Een koninklijk besluit van Princess Persephone heeft de samenkomst van de grootste ontdekkingsreizigers van het rijk naar de drijvende stad Maginia gestimuleerd. Rekruteer krijgers uit negentien klassen uit de hele Etrian-serie, inclusief de gloednieuwe Hero class. Met iconische vertegenwoordigers en locaties uit eerdere Etrian spellen, meer dan honderd verhaalrijke missies en variabele moeilijkheidsgraden is Nexus de ultieme Etrian ervaring voor zowel oude fans en nieuwkomers.