Etrian Odyssey Nexus (2019)

Alternatieve titel: Sekaiju no Meikyū Cross

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Atlus
Uitgegeven door Atlus

Herenig met je favoriete personages en ontdek de mysteriën van de verre archipel van Lemuria. Een koninklijk besluit van Princess Persephone heeft de samenkomst van de grootste ontdekkingsreizigers van het rijk naar de drijvende stad Maginia gestimuleerd. Rekruteer krijgers uit negentien klassen uit de hele Etrian-serie, inclusief de gloednieuwe Hero class. Met iconische vertegenwoordigers en locaties uit eerdere Etrian spellen, meer dan honderd verhaalrijke missies en variabele moeilijkheidsgraden is Nexus de ultieme Etrian ervaring voor zowel oude fans en nieuwkomers.

avatar van Maxigames
Ziet er gaaf uit, soms wou ik dat ik een 3DS had

Maxigames schreef:
Ziet er gaaf uit, soms wou ik dat ik een 3DS had

Het ding is nog volop te koop. Er is geen wou, er is enkel 'doen'.

Maar...dit is dus zo een serie waar ik nog geen enkel deel van in mijn bezit heb vreemd genoeg, maar die nog altijd op mijn wishlist staat. Wordt het wat warmer deze zomer denk ik dat ik er toch een keertje aan zal moeten geloven. Ik houd wel van dergelijke klassieken dungeon crawlers ala Eye of the Beholder en Bard's Tale - iets waar de Etrian Odyssey games me toch het meest aan doen denken.

avatar van Maxigames
Sinner Haha klopt ik kan m natuurlijk zo halen, wat ik van de ene kant graag zou doen, maar van de andere kant heb ik nog zoveel uit te spelen op m'n Switch, PS4 en dan ook nog de SNES mini ... Zoveel spellen waar ik amper aan toe kom dat het me niet zo'n goed idee lijkt om er nu nog een systeem bij te halen. Als ik niet zo overbelast was zou ik het meteen in huis halen.

Al heb ik soms zoiets van; misschien een 3DS'je voor onderweg? (Op de een of andere manier neem ik de Switch niet graag mee buitenshuis)

Maxigames schreef:

I know the feeling (qua te veel games). Ik moet verder ook zeggen dat ik de 3DS voornamelijk gebruik in de lente en zomermaanden, buiten op een stoel in de avonduren omdat het me binnen meestal te warm is om te games. Ik houd er sowieso niet van om iets mee te nemen qua console of zelfs handheld onderweg. (of het moest echt een treinrit van een uur of 3 zonder overstap zijn). Of ik moet me niet lekker voelen en plat op bed moeten liggen (wat regelmatig gebeurt) - dan gebeurt het ook nogal eens dat ik naar mijn handhelds grijp.

Sinner schreef:

Het ding is nog volop te koop. Er is geen wou, er is enkel 'doen'.
En als je je ogen open houdt heel af en toe voor een enorm goede deal. Zo heb ik eind vorig jaar in de plaatselijke carrefour een nieuwe 2DS-XL opgesnord voor 65 euro!