Death Mark (2017)

Alternatieve titel: Shiin

PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Experience
Uitgegeven door Experience en Aksys

Een vreemd gerucht verspreidt zich door de buitenwijken van Tokio, de legende van het Death Mark. Deze groteske bijtmarkering verschijnt onverwacht op het lichaam en resulteert in een plotselinge onbekende dood. Als het dodelijke teken zich ook op jouw pols manifesteert, lijken je dagen geteld. Je laatste hoop is een mysterieus huis, waarvan gezegd wordt dat het degenen die de Mark bezitten kan beschermen.

Ziet er behoorlijk sfeervol uit! ...Lekker actueel ook .

yeah, Squall Lionheart. En komt fysiek uit op de Vita! Ene om op te pikken, want hoe later in de levensduur van een console hoe waardevoller (goede) games worden. En deze past right up my alley.