Desperados III (2020)

PlayStation 4 / Xbox One / PC
Strategy

Ontwikkeld door Mimimi
Uitgegeven door THQ Nordic

Desperados 3 is een real time strategy game die zich afspeelt in een meedogenloos Wild West-scenario. Je neemt de controle over een zootje bij elkaar geraapt tuig en wordt een hoogst functionele groep van onwaarschijnlijke helden en heldinnen. De zeer verschillende sterke persoonlijkheden worstelen eerst om samen te werken, maar uiteindelijk bundelen ze hun krachten om hun onderscheidende specialiteiten te combineren en een schijnbaar superieure vijand uit te dagen. Opgejaagd door meedogenloze bandieten en corrupte ordehandhavers, moeten de Desperados III elke missie tot het uiterste gaan.

Ik vermoed dat dit er ook eentje is die zo op te pikken is aangezien de ontwikkelaars dezelfde zijn die ook Shadow Tactics Blades of the Shogun op de markt hebben gegooid. Die was toch al erg goed dus...ik kan me voorstellen dat ook deze niet heel erg veel van kwaliteit zal verschillen. Wie weet krijgen we ook weer eens een Commando's game van hetzelfde team, zou toch wel erg mooi zijn.

avatar van Finidi
Sinner schreef:

Denk 't voorlopig niet, aangezien de rechten van Commandos bij Kalypso Media liggen (die van de Tropico series) en die laatst ook een Commandos 2 remaster hebben uitgebracht.

Oh ja klopt. Ik was die remaster alweer helemaal vergeten moet ik eerlijk zijn. Jammer. Het zou wel het ideale team zijn hiervoor.