Daemon X Machina (2019)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Marvelous

Neem je Arsenal, een volledig personaliseerbaar pak, en trek erop uit voor een reeks missies om de vijand ten koste van alles te overwinnen. Kies en rust je Arsenal uit met een enorm arsenaal aan wapens, haal extra's uit neergestorte vijandelijke Arsenals en wissel ze ter plekke uit om je strategie aan te passen in het licht van steeds veranderende bedreigingen.

Release in 2019

...en het ziet er nog steeds bijzonder cool uit. Wederom, had ik een Switch zou deze op mijn watch-list komen te staan. Even afwachten wat de reviews zeggen bij deze though - voor hetzelfde is het 2x niets. Maar grafisch is het in ieder geval wel een stijltje wat ik erg knap vind uitzien en het feit dat je de wapens van je verslagen vijanden kan gebruiken klinkt ook vet.

Nu een gratis demo te spelen!
zo lang het duurt...

Een aardige demo die in het begin best chaotisch blijkt te zijn..
Maar het bestuurd goed en je heb veel vrijheid al me al wel goed en leuk om te spelen.
toegevoegd aan mijn verlanglijst..

Ik ben bang dat dit spel wat word ondergesneeuwd kwa verkopen....
En hoeveel hoeveel robot liefhebbers zijn er?
Ik hoop op een sleeper hit maar het word moeilijk met Astral Chain (2019) ,Ni No Kuni: Wrath of the White Witch (2010) en natuurlijk The Legend of Zelda: Link's Awakening (2019).

avatar van Onderhond
Staat voor mij mss wel hoger dan Astral Chain. Probleem is dat ik nu net lekker in Octopath Traveler zit, ook geen kleintje.

Daemon X Machina Nintendo Switch Review - Is It Worth It? - YouTube

een 7 van Nintendo Life

Daemon X Machina Review - YouTube

Een 6.5 van Ign

Hmm ik denk niet dat het iets voor mij is... te chaotisch al was het een 9 geweest.