Thronebreaker: The Witcher Tales (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
RPG / Card

Ontwikkeld door CD Projekt
Uitgegeven door CD Projekt

Betreed opnieuw het universum van The Witcher. De wereld staat aan de rand van complete chaos, door de alsmaar oplopende spanningen tussen het machtsbeluste Nilfgaardian Empire en de trotse Northern Realms coalitie. Geconfronteerd met een naderende invasie, wordt koningin Meve van Lyria en Rivia gedwongen om opnieuw het oorlogspad te betreden. Wat volgt is een immer donkerder wordende reis vol vernietiging en wraak.