Pathfinder: Kingmaker (2018)

Alternatieve titel: Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Owlcat
Uitgegeven door Deep Silver

Aan de rand van het continent Golarion liggen de River Kingdoms, een daarvan is de constant van heerser wisselende Stolen Lands. Als plaatselijke edelman heb je het jouw doel gemaakt om een einde te maken aan de machtswisselingen, door het gebied voor eens en voor altijd te verbinden onder een nieuw koninkrijk. Verzamel een groep trouwe metgezellen om je heen, neem het op tegen de vele versplinterde facties en creëer je eigen rijk.

avatar van woeler82
Ik krijg eindelijk een invite naar pitax
Die krijg je ongeveer 21 -04 -4713.
Beetje een slappe periode ervoor ,upgrade jou kingdom, enkele quest
Maar ja ik kom nu vooruit , ik weet echter niet of die invite die ik begin
in 4712 krijg belangrijk is, die had ik afgewezen in de versie 2,5 d

De versie wat ik nou speel is inmiddels versie 3.3
Ik denk dat ik hem nou kan uitspelen , ben inmiddels voor de invite
naar pitax lvl 14 geworden.

Als ik de game uitgespeeld heb zal ik nog een final bericht plaatsen