Pathfinder: Kingmaker (2018)

PC / Macintosh

Ontwikkeld door Owlcat
Uitgegeven door Deep Silver

Aan de rand van het continent Golarion liggen de River Kingdoms, een daarvan is de constant van heerser wisselende Stolen Lands. Als plaatselijke edelman heb je het jouw doel gemaakt om een einde te maken aan de machtswisselingen, door het gebied voor eens en voor altijd te verbinden onder een nieuw koninkrijk. Verzamel een groep trouwe metgezellen om je heen, neem het op tegen de vele versplinterde facties en creëer je eigen rijk.

Deze game heeft veel weg van Baldurs Gate . Het begin is een beetje
lastig , maar dat went wel snel.
In ieder geval ziet het best mooi uit , alleen de laadtijden zijn wat lang
, maar dat mag de pret niet verderven
ik geef nou geen punt want ik ben pas 2 uur bezig
Voor iedere rpg fan is deze game zeker het proberen waard

avatar van woeler82
Ik ben begonnen met een ranger maar naderhand toch opnieuw gestart met een rogue , deze is veel beter dan wat ik nou gekozen heb.
Je heb een warior en een paladin (wat een tank is) al in het begin van de game en een ranger vindt je ook alleen de echte rogue vindt je pas bij level 8 0f 9
Het spel is best wel mooi ,enigste minpunt is de travel en de laadtijden
Als je versie 2.5 D zijn de laadtijden veel sneller en is het redelijk goed speelbaar
Bij het beheren van de kingdom zijn problemen het belangrijkste en de optie de 2 de keus.
Je kunt ook de kingdom beheren ook als je aan questen bent , maar vergeet niet minimaal 1x in de maand terug te keren naar je fort

Ben nou lvl 11 maar de game duurt tot lvl 20 denk ik
Het is best verslavend alleen jammer dat hier weinig animo is
Nogmaals de travel is soms vervelend en verwacht niet veel dungeons
Ik heb tot nu toe 5 gedaan waar je wel een uurtje of 2 bezig bent.
Deze is een goede vervanger van Baldurs Gate

avatar van woeler82
In de 2.5d versie zit ergens ook een bug in Ik kom namelijk Pitax niet binnen, en ik zit op lvl 13 , erg vervelend.
En als ik verder speel in de hoop dat ik een invite krijg is mijn kingdom destroyed en is het game over
Ik heb v 3.13 dan maar gekocht , was toevallig in de aanbieding.
Ondanks de tegenvaller ben nu alweer opnieuw begonnen met een dief, maar het spel ziet toch weer anders uit als waar ik mee begonnen bent, best wel interessant