Outward (2019)

Alternatieve titel: Outward: Definitive Edition

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Google Stadia / PlayStation 5 / Xbox Series X/S / Nintendo Switch
RPG / Adventure

Ontwikkeld door Nine Dots
Uitgegeven door Deep Silver

In Outward ben jij, de speler, niet de profetische opvolger of de redder van de wereld maar een avonturier, reiziger en verkenner. Maar voornamelijk ben je een kwetsbaar personage op een overlevingstocht. Deze game combineert het subgenre van de survival game met diepe RPG-elementen. Outward is een open-world RPG die je alleen of met vrienden kan spelen, online of in splitscreen. De game is echter meer dan een coöperatieve RPG.

avatar van Mitakcor
Interessant artikel:

Outward Preview – Small Victories

Weer zo'n RPG met een open wereld. Ben benieuwd!

avatar van patenpac
Iemand die zich hiermee bezig houdt?

avatar van Dragonslayer
patenpac schreef:
Iemand die zich hiermee bezig houdt?

Ja dit heb ik even gevolgd. Het concept is interessant maar als ik kijk naar de graphics en animaties krijg ik het niet bepaald warm. Heb wat gameplay videos bekeken en dit is gewoon niet een game waar ik vandaag de dag nog 40 euro voor ga neerleggen.

Er zonde want zoals ik al zei.. het concept is wel erg interessant.