Outward (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
RPG / Adventure

Ontwikkeld door Nine Dots
Uitgegeven door Deep Silver

In Outward ben jij, de speler, niet de profetische opvolger of de redder van de wereld maar een avonturier, reiziger en verkenner. Maar voornamelijk ben je een kwetsbaar personage op een overlevingstocht. Deze game combineert het subgenre van de survival game met diepe RPG-elementen. Outward is een open-world RPG die je alleen of met vrienden kan spelen, online of in splitscreen. De game is echter meer dan een coöperatieve RPG.

avatar van Mitakcor
Interessant artikel:

Outward Preview – Small Victories

Weer zo'n RPG met een open wereld. Ben benieuwd!