Spintires: Mudrunner - American Wilds (2017)

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC
Simulation

Ontwikkeld door Saber
Uitgegeven door Focus

Stap achter het stuur van ongelooflijke terreinvoertuigen en doorkruis extreme Siberische landschappen met enkel kaart en kompas als hulpmiddelen! Bestuur negentien krachtige terreinvoertuigen, elk met hun eigen kenmerken en aanhangwagens. Bereik je doel en lever je vracht op tijd af door de extreme omstandigheden in onherbergzame landschappen te overwinnen. Verken een uitgebreide sandbox omgeving, compleet met een dynamische dag-nacht cyclus, modderig terrein, razende rivieren en andere obstakels die allemaal op een realistische manier reageren op het gewicht en de bewegingen van je voertuig.

Hier ben ik enorm benieuwd naar! Eindelijk voor een goede prijs kunnen opsnorren.

Grappig spel wel. Eigenlijk een soort voorloper van Death Stranding. Daar deed het me gelijk erg aan denken.

Was jij nog ver gekomen Grovonion.

Voor mij een hele aardige verassing gebleken, gister aardig wat mee bezig geweest.

Vergelijking met Death Stranding helemaal zo gek nog niet. Lading van her naar der brengen terwijl je continu in gevecht bent met een ruwe omgeving waarbij alles afhankelijk is van de juiste route kiezen.

Hier gelukkig geen vage spoken die je onderweg lastig komen vallen.

Zou bijna gaan denken dat Kojima een fan is van dit spel en zich hierdoor liet inspireren ware het niet dat Death Stranding al was aangekondigd toen dit uitkwam.