Donut County (2018)

Apple iOS / Macintosh / PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Ben Esposito
Uitgegeven door Annapurna

Donut County heeft een probleem! Het wordt langzaam overgenomen door wasberen met op afstand bestuurbare vuilnisgaten. Speel als BK, een gat-duikende wasbeer die van plan is alles en iedereen in de buurt op te slokken om idiote prijzen te verdienen. Maar wanneer BK in een van zijn eigen gaten valt, wordt hij geconfronteerd met zijn misdaden...

Inverse katamari met een wacky verhaal over een wasbeer die maar niet genoeg vuil kan ophalen en dan maar alles opslokt. Heel leuk voor even, maar na minder dan 2 uur alweer voorbij.