Lucky Luke (1998)

Alternatieve titels: Lucky Luke: On the Dalton's Trail | Lucky Luke: De Daltons op het Spoor

PC / PlayStation
Shooter / Action

Ontwikkeld door Infogrames en Aqua Pacific
Uitgegeven door Infogrames, Ocean en Sammy

Gebaseerd op de gelijknamige comicreeks. De Daltons zijn weer eens uit de gevangenis ontsnapt en het is aan jou, als snelste schutter van het wilde westen, om ze opnieuw in te rekenen. Doorzoek de kleine stadjes en gehuchten naar clues om de gebroeders te vinden, terwijl je af rekent met het andere tuig dat de straten onveilig maakt.

Zat bij de ps1 die ik een tijdje terug op de kop heb getikt. Geinig vermaak wel en leuk 2,5d sfeertje.