RollerCoaster Tycoon Adventures (2018)

Nintendo Switch
Simulation

Ontwikkeld door Nvizzio
Uitgegeven door Atari en Bigben

Bouw de wildste pretparken, ontwikkel ze en maak ze winstgevend, en maak ritjes in je zelfgebouwde achtbanen. RollerCoaster Tycoon Adventures bevat alle ingrediënten die de reeks tot een hit hebben gemaakt en maakt gebruik van een eenvoudige en toegankelijke interface. Met behulp van de Joy-Con controllers of het touchscreen is het bouwen van je eigen pretpark nog nooit zo eenvoudig geweest!