Gear.Club Unlimited 2 (2018)

Nintendo Switch
Racing

Ontwikkeld door Eden
Uitgegeven door Microïds

Race in meer dan 250 races, verdeeld over kampioenschappen, missies en uitdagingen. Verken maar liefst 3000 kilometer aan routes en koers door de Alpen, het Yellowstone Park, woestijnen en langs de Middellandse Zee. Het spel bevat ruim vijftig wagens van onder andere prestigieuze merken als Porsche, Dodge, Lotus en McLaren. Je kunt bovendien je eigen garage inrichten en je auto’s naar wens aanpassen. Maak jouw auto’s in alle opzichten uniek, zodat ze aansluiten bij jouw eigen rijstijl. Om ook online de allerbeste te worden kun je jouw eigen Club oprichten, en kun je deze samen met je vrienden beheren. Je bent vrij om nieuwe coureurs te werven en het op te nemen tegen rivaliserende Clubs van over de hele wereld.