Gear.Club Unlimited 2 (2018)

Nintendo Switch
Racing

Ontwikkeld door Eden
Uitgegeven door Microïds

Race in meer dan 250 races, verdeeld over kampioenschappen, missies en uitdagingen. Verken maar liefst 3000 kilometer aan routes en koers door de Alpen, het Yellowstone Park, woestijnen en langs de Middellandse Zee. Het spel bevat ruim vijftig wagens van onder andere prestigieuze merken als Porsche, Dodge, Lotus en McLaren. Je kunt bovendien je eigen garage inrichten en je auto’s naar wens aanpassen. Maak jouw auto’s in alle opzichten uniek, zodat ze aansluiten bij jouw eigen rijstijl. Om ook online de allerbeste te worden kun je jouw eigen Club oprichten, en kun je deze samen met je vrienden beheren. Je bent vrij om nieuwe coureurs te werven en het op te nemen tegen rivaliserende Clubs van over de hele wereld.

ADV: Gear.Club Unlimited 2: De invloed van weersomstandigheden in de game - nl.ign.com

Mooier beter en uitdagender met nieuwe physics ..
Deel 1 heb ik over geslagen maar deze ga ik wel aanschaffen.. hij komt bijna uit..

centurion81 (crew)
Ben ook geneigd m te gaan halen maar wacht nog ff de reviews af

Ziet er nog altijd uit als een goedkope indie titel op Steam of op je phone waar ik nog geen 4.99 aan zou uitgeven wegens overaanbod. Laat staan 54.99. Weet je hoeveel echte, leuke games je daarvoor hebt ipv dit soort budgetbin games? Voor een 10tje of zo nog te verantwoorden maar aan deze prijs?

Het leukste aan het ign artikel vind ik trouwens het ongebreidelde enthousiasme waarmee ze dit toch in alle opzichten ondermaats product proberen te verkopen aan hun lezers. Want 'Wow. Kijk eens hier. Er is hier zomaar een physics engine! En de weersomstandigheden en ondergrond waar je op rijd hebben ook ECHT invloed op de controle van je voertuig!'. Hallo. Wij leven echt wel in 2018 hoor. Dat soort grapjes zijn nu al hoeveel tientallen jaren standaard in race games? Sinds de playstation 1 of zo? Jaartje of 20 nu toch? Wordt moeilijk om dan serieus te blijven...

Nog steeds liever Gran Turismo 3.

Of dat opwindbaar speelgoedautootje van mijn buurjongetje nog een keer van een hoopje zand laten afrijden...tevens ook gratis en meeneembaar.

Gran Turismo 3 - Spoon S2000 Race Car '00 PS2 Gameplay HD - YouTube

Je kunt er lacherig over doen maar volgens mij ziet dit er nog echt beter uit ook.

Dus misschien voor dat geld toch maar een PS2 kopen.

Met Gran Turismo 3.

Nee hoor. Ik geloof je meteen. Ik doe lacherig over Gear.Club.Unlimited.2. Nu nog mooier, beter, uitdagender EN met nieuwe physics. Niet over Gran Turismo 3 en de PS2. Nu ben ik niet zo'n heel grote fan van die reeks (omdat ik over het algemeen meer van arcade racers houd), maar qua graphics geloof ik het meteen. De PS2 en HDMI adapter staan bij mij standaard onder de televisie en ook nu nog staan we soms toch te kijken hoe ver het beestje zijn tijd vooruit was qua graphics. Er wordt dan ook nog regelmatig op gegamed.

Je heb het hele spel nog niet 1 keer aangeraakt.. ik hoop zo, dat de recensie's minimaal een 8 (of zelfs een 9) zullen zijn. het is nu toch echt tijd voor een goede racer op de Switch!.
Al word het grafisch niet de top van de berg ik maal daar niet zo om..
Als het racen maar goed is uitgewerkt...

Skralende skraalheid deluxe lijken dit toch wederom ervan te weerhouden om als product te gaan stralen.

Nog steeds dat je meer de baan bestuurt dan wat anders.

Sommige spellen hoef je ook echt niet aan te raken. Of af te gaan op een cijfertje (van een IGN of Gamespot of dergelijks). Dit ziet (en presenteert) zich al zodanig matig en dusdanig budget dat je echt wel wappie moet zijn wil je er 50-60 euro voor gaan neertellen. Niet dat je dat niet mag. Dat moet je tenslotte helemaal zelf weten. Maar om hier nou je hoop op te gaan richten omdat de Switch geen racegames heeft is...nou ja....als ik zo het lijstje games van zowel ontwikkelaar als uitgever bekijk zou ik alvast niet hopen op die 8 of zelfs 9.

Zoals gezegd. Voor die prijs vis je heel veel echt leuke games op uit de nintendo shop of uit de rekken. En krijg je op je smartphone wellicht 25 van hetzelfde soort (of superieure) racers.

centurion81 (crew)
Sinner schreef:

Beetje meer leven en laten leven zou wel aardig zijn. Ieder toch zijn of haar voorkeur?

Dan:
- Of je "wappie" bent om hier full price voor neer te tellen hangt helemaal van je prioriteiten en ook je portemonnee af. Voor de één is 50 euro wat voor de ander 5 euro is. Daarbij wil niet iedereen een enorme backlog hebben maar koopt gewoon iets waar ie zin in heeft wanneer ie toe is aan een nieuwe game (ondergetekende is er zo één). Een derde "wappie" koopt voor heel veel geld een boutgame uit de jaren '90 omdat ie een verzameling probeert te completeren.
- 25 superieure racers op een smartphone...Ik geloof niet dat je dat lukt. Gear.Club stond wel bekend als één van de beste racers voor de smartphone.
- Controls op een smartphone zijn gewoon niet optimaal. De Switch is zowel handheld als docked echt wel superieur als gamingplatform.
- Er is nog geen recensie uit voor deze game. Ik vond het filmpje dat banjo postte ook niet zo overtuigend maar dan omdat het een advertentie is (ADV: etc.) ..Dit vond ik overtuigender: 12 Minutes of Gear Club Unlimited 2 (Switch) - YouTube
- Tot slot, deze game is nog steeds meer een Need for Speed dan een Gran Turismo. Iets meer physics betekent niet dat het direct tracht een "real driving simulator" te zijn.
Als Switch je platform of choice is (ik wil zelf bv graag alles ook on the go kunnen spelen), en als je meer van arcade racers houdt, maar graag voor de afwisseling meer realisme wilt dan Mario Kart, Fast RMX, of mijn huidige favoriet Horizon Chase Turbo te bieden hebben - is dit, of V-Rally 4 gewoon een veelbelovend alternatief, waarvan je natuurlijk hoopt dat ie zo goed mogelijk is. Dus ja, ik hoop ook op die 8 of 9

centurion81 schreef:
Beetje meer leven en laten leven zou wel aardig zijn.

Ik zeg toch ook ergens netjes dat iedereen met zijn geld mag doen wat ie zelf wil? Al koop je drie kopieen. Prima hoor. Ik vind het er gewoon uitzien als goedkope troep van wat ik op de youtube kanalen heb gezien. Je mag hem zelfs samen met Panda Hero bundelen indien je echt wil

Sinnerklaas is ook wat de tegenhanger van Sinterklaas...
Jij kunt soms heel negatief zijn zonder dat daar echt een aanleiding voor is dat kun je niet ontkennen..
dan komt er echt een negatieve waas over je berichten Ik geef centurion81 daar echt wel gelijk in..

Ik kan er ook geen mooier verhaal van maken. Sorry

Uitkijk: 'Kapitein! Er komt een gigantische ijsschots recht op ons af! We zijn allemaal gedoemd'
Kapitein: 'Man! Wees toch eens positief, met je negativiteit altijd'.
Uitkijk: 'Uh. Er komt een gigantische maar wel redelijk mooie gigantische ijsschots in een perfecte rechte lijn op ons af?'

... Ik bedoel maar ...