Wanted: A Wild Western Adventure (2003)

Alternatieve titel: Fenimore Fillmore: The Westerner

Ontwikkeld door Crimson Cow
Uitgegeven door Revistronic

Wanneer onze held Fenimore arriveert in de stad ziet hij enkele intimiderende personen een boer bedreigen. Hij krijgt het op een of andere manier klaar ze weg te jagen, waarna de boer hem uitnodigt een hapje te eten. Bannister (de boer) vertelt Fenimore over Starek, de eigenaar van de stad, die alle boeren uit de omgeving probeert weg te jagen. Via afkoopsommen, of bedreigingen van ingehuurde schurken met wapens. Ook heeft Starek de sheriff onder de duim, dus van die kant hoeven de boeren geen hulp te verwachten. Dit alles doet Fenimore besluiten de boeren te helpen. Ook al heeft Starek heel het dorpje onder zijn commando, (behalve een prachtige dame genaamd Rhiannon) Fenimore laat het beste van zich zien en neemt het op tegen Starek...

Verhaal klonk wel geinig maar ik ben er na een half uurtje mee gestopt. Saai, kinderachtig, lelijke stijl en makkelijk.