Labyrinth of Refrain: Coven of Dusk (2017)

PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch / PC
RPG / Action

Ontwikkeld door Nippon Ichi
Uitgegeven door Nippon Ichi en NIS

Verander in een levend boek en geef instructies aan een brigade soldaten terwijl je het Labyrinth of Refrain doorkruist. In je thuisbasis krijg je de optie om je brigade gaandeweg op te bouwen en te verbeteren. Je maakt nieuwe soldaten aan, laat ze aansluiten bij verschillende groepen en formaties, ontwikkelt nieuwe materialen en neemt taken aan van de lokale inwoners. Eens je het doolhof hebt betreden, moet je elk hoekje afschuimen. Tijdens je avontuur moet je springen over barricades, puzzels oplossen en je een weg slaan langs vele monsters om dieper en dieper in het doolhof te duiken.

avatar van Maxigames
Een tijdje geleden aan deze begonnen, hij staat even in de vriezer voor Valkyria 4 maar daarna ga ik er mee verder. Ik moet nog best wat ontdekken over hoe het allemaal in elkaar zit ondanks dat ik er al 20 uur in heb zitten. De characters zien er schattig uit, maar het verhaal bevat best wel wat lugubere details en zwarte humor. (ik kan dat wel waarderen )
Het lijkt in ieder geval een prima zoethouder voor we eindelijk SMT V krijgen als dungeon crawler.

Deze voor 10 euro opgepikt in fnac. Dat ik nog eens een koopje vind in een fnac had ik niet gedacht!