Onimusha: Dawn of Dreams (2006)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Op 29 juni 1596 breekt in Japan een bloedrood tijdperk aan. De nieuwe keizer Hideyoshi begint alle kersenbomen te ontwortelen om een kwaadaardig plan uit te voeren. Onder zijn aanvoering keren ook de genma-demonen terug. Het is aan de speler, in de vorm van de blonde samurai Soki en nog vier andere strijders, de taak om Hideyoshi te stoppen en de wereld te behoeden voor deze nieuwe dreiging van het kwaad.

avatar van metaledje
Ik was echt enorm verrast door deze laatste deel uit de onimusha serie, mooiere filmpjes, beter verhaal en een dik langere speelduur,wel op 2 discs, vechtsysteem is beter..alles is gewoon verbeterd. zulke games zijn zeldzaam 4.5*

Hopen dat er nog een ps3 vervolg komt.

avatar van Tsjo-Wi
Dit is zeker een leuke game. Mooie graphics, heel lang verhaal en het is gewoon vet om te spelen door het goede vechtsysteem en de verschillende characters die je kan besturen. Hier heb ik me zeker wel een hele tijd mee vermaakt. 4*

SvV_Ying
Net als de andere delen 4 sterren.

Laat er AUB een nieuwe Onimusha naar de PS3 komen!!