Space Hulk: Tactics (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Strategy

Ontwikkeld door Cyanide
Uitgegeven door Focus

Tactics situeert zich in het Warhammer 40,000 -universum en brengt de gameplay van het bordspel Space Hulk naar het grote scherm - maar dan met een twist! Meng je in een bloedige strijd aan één van de twee fronten. Sta je mannetje als Terminator Space Marine, in een gevecht te midden van een asteroïdengordel. Of kruip in de huid van de buitenaardse Genestealers. In een verhaal gedreven campagne dien je een van beide kampen naar de overwinning te begeleiden.