The Gardens Between (2018)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC / Macintosh
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door The Voxel Agents
Uitgegeven door The Voxel Agents

The Gardens Between is een avontuurlijke puzzelgame waarin je twee beste vrienden door een surrealistische wereld vol mysterieuze tuineilanden begeleidt. Je bestuurt echter niet de personages... je bestuurt de tijd. Arina, een eigenzinnig meisje, en Frendt, een jongen die verstandig is voor zijn leeftijd, komen terecht in een reeks levendige, dromerige eilandtuinen vol alledaagse objecten die een speciale betekenis hebben voor het duo. Samen gaan ze op een emotionele reis die de betekenis van hun vriendschap onder de loep neemt: de herinneringen die ze samen hebben opgebouwd, wat losgelaten moet worden en wat nooit achtergelaten mag worden. Los puzzels op om de top van elk eiland te bereiken en haal herinneringen op om een bitterzoet verhaal vorm te geven.