Unavowed (2018)

PC / Macintosh
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Wadjet Eye
Uitgegeven door Wadjet Eye

Een demon heeft een jaar geleden bezit van je genomen. Sinds die dag richt je ongewild een spoor van bloedvergieten aan in New York City. Je redding komt echter in de vorm van de Unavowed, een oud genootschap gewijd aan het stoppen van het kwaad. Je wordt bevrijd, maar je hebt niets meer. Geen huis, geen familie, geen vrienden en je wordt gezocht door de politie. Sluit je aan bij de Unavowed en ga de strijd aan met de aankomende duisternis.

avatar van JacoBaco
Lekker weer terug in de tijd naar games zoals Blade Runner (1997). Oersimpele gameplay zonder ingewikkelde systemen. Point&Click en that's it! Ik hou van die simpelheid! Maar er moet wel nagedacht worden, want er zitten puzzels in de game. Geen moeilijke, maar het niveau is aangenaam.

Ja, ik was echt weer is toe aan een game zoals dit! Leuk verhaal overigens met goede dialogen en fijne personages. Oja en de humor mag er ook zijn! De graphics zijn wel erg ouderwets, maar daar wen je aan!

Laat je trouwens niet afschrikken door de eerste 5 min van het spel. Ik vond het namelijk niet helemaal overtuigend.