Farming Simulator 19 (2018)

PC / PlayStation 4 / Xbox
Simulation

Ontwikkeld door Giants
Uitgegeven door Focus

Deze telg in de langlopende boerderij-management -franchise maakt gebruik van een volledig nieuwe grafische engine - waardoor de uitstraling een flinke stap vooruit maakt ten opzicht van haar voorgangers. Het spel bevat zowel Amerikaanse als Europese landerijen welke je kunt beheren. Of je nu een grote veestapel neemt, of je focust op de landbouw, houtkap of katoenplantages - de keuze is aan jou. Voor iedere taak zijn wederom tal van waarheidsgetrouwe machines aanwezig van tal van bekende merken.