Finding Nemo (2003)

Game Boy Advance / Macintosh / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Traveller's Tales
Uitgegeven door THQ

Gids Nemo en Marlin door dit onderwater-avontuur. De zoektocht naar Nemo is begonnen. Speel als Nemo, Marlin of Dory en zwem door allerlei avontuurlijke en spannende levels. Probeer gevaarlijke haaien als Bruce te ontwijken. Bij elk level valt er ook nog een mini-game te verdienen.

Lijkt mij een flopper.....net zoals de meeste videogames (op een paar na).

1,0
Inderdaad, deze game is gewoonweg totale afgang! Had eventjes bij mijn kleine neefje het spelletje gespeeld, maar wat was deze titel bagger! Cijfer: 1*!

avatar van kArIzMa_TuRk
De film vond ik wel leuk (ik noem het over 21 jaar een animatie-klassieker). De spel heb ik nog niet gespeeld, ga ik binnenkort wel doen.

avatar van Jim Carrey
1,5
Het is vind ik een slecht spel het hoesje van het spel ziet er misschien wel een beetje uit als een leuk spel maar owee als je hem gaat spelen ik vond het drie keer niks van een spel, dit noemt men nou Bagger voor diegene die niet weten wat het betekend.

avatar van KKOPPI

Of geeneen!

SouthParkFan
jerom1234 schreef:

Of geeneen!

Finding Nemo is toch wel in mijn ogen de beste Pixar-film tot nu toe.

avatar van jerom1234
Ik twijfel tussen Toy Story, maar Finding Nemo is wel erg leuk.