Bud Spencer & Terence Hill: Slaps and Beans (2017)

Nintendo Switch / PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Trinity Team
Uitgegeven door Buddy en Trinity Team

Het maakt niet uit of ze in een saloon, het centrum van Miami of op de kermis zijn, deze Bud Spencer, Terence Hill en hun vier vuisten zorgen altijd voor grappige situaties, harde klappen en een heleboel enorme knokpartijen. Slaps And Beans is een beat’em-up-game met platformelementen en minigames, waarin je zowel alleen als met zijn tweeën in de huid kunt kruipen van Bud Spencer en Terence Hill.

deze leuke 80's brawler is nu fysiek te krijgen op strictlylimited.

avatar van richiedoom
Hahaha dat ziet er geniaal uit! Nostalgisch ook met die verwijzingen naar de films. Lijkt me een leuke game op de Switch maar kan iemand inhoudelijk over de game iets zeggen? Beetje Double Dragon-achtig zo te zien?

avatar van theo79
Ja ziet er zeker wel grappig uit. De films waren destijds ook erg leuk.

Heb het onlangs met een kameraad gespeeld en vangt de sfeer uit de films perfect op. Ook wat leuke mini-games hier of daar, een aanrader in mijn ogen. Verheug me al op de fysieke versie!

Grote farce onstaan rond o.a. deze titel. De uitgever van gelimiteerde, tijdelijke uitgaves strictly limited, had deze een tijdje in het aanbod, maar korte tijd later verscheen hij ook gewoon in de winkel. Terwijl je hem daar al een heel tijdje voor een appel en een ei kunt kopen, moest ik tot begin deze week wachten voor mijn versie. Als verontschuldiging voor deze farce kregen we een acryl-plaatje van het spel, maar die voegt enkel nog olie op de hete plaat toe, is namelijk van een erbarmelijke kwaliteit.

Zelf schuld, moet ik de limited run hype maar niet volgen...

Grovonion

In welke winkels kun je dit spel zoal kopen dan? Ik heb even gegoogled maar kon niet wat vinden.

theo79 schreef:
Grovonion

In Duitsland in elke Saturn en Mediamarkt, ook op Amazon.

Oke bedankt Grovonion