Doomsday Warrior (1992)

Super NES / Nintendo Switch
Fighting / Action

Ontwikkeld door Laser
Uitgegeven door Laser en Renovation

Het Doom Squad is een groep elite soldaten die onder de controle staan van een kwaadaardige tovenaar. Ze dreigen de Aarde te vernietigen als de mensheid zich niet overgeeft. Een van de Doom Squadleden verraadt echter zijn groep en kiest om de Mensen te beschermen, de Doomsday Warrior. Deze krijger moet zijn ex-collega's zien te verslaan, om uiteindelijk de tovenaar die alles beheert aan te pakken.

avatar van theo79
Dit spel afgelopen weekend gekocht. Ik wist al dat het geen topper was omdat ik hem destijds in het Snestijdperk ook al heb gehad maar omdat ik het leuk vind fighting games te verzamelen moest hij er toch maar komen. Ik heb er nog geen euro voor betaald en veel meer dan dat zou die ook niet waard zijn qua gameplay.

Ik beoordeel hem maar aan de hand van de tijd waarin het spel uitkwam en hierdoor krijgt hij van mij een hele krappe 2,5 ster. In deze huidige tijd zou het 1,5 ster zijn geweest.