State of Emergency (2002)

PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door VIS
Uitgegeven door Global Star, Rockstar en Take-Two

In een verre toekomst wordt alles volledig gecontroleerd door "The Corporation". De mensheid is blij, behalve een groep die zichzelf "Freedom" noemt. Zij vinden The Corporation maar niks. Kies uit vijf characters en ga er op uit om verschillende missies te voltooien dat variëert van mensen vermoorden tot dingen opblazen. Er zitten veel wapens in het spel, evenals vijanden. Skinheads, gang-members en eenheden van The Corporation zijn er enkele van.

Vermakelijk voor een uurtje. Daarna saai, moeilijk en veel van hetzelfde.

avatar van welleweirdo
Wat een kutgame is dit. In een staat van wanhoop een keer gekocht en al snel weer doorverkocht. Gedateerde graphics aangevuld met gedateerde gameplay en een slecht verhaal. Op de PSone was dit misschien nog wel wat geweest.

avatar van gemaster
Erg matig spel inderdaad. Destijds puur gespeeld omdat het een Rockstar game was. Sindsdien speel ik eigenlijk ook alleen maar de GTA's van Rockstar en de rest niks.

1,0
Dit spel had ik toen voor mijn eerste heilige communie gevraagd

Echt een baggerspel dit. Het was echt altijd hetzelfde: een groep mensen die door elkaar lopen en die jij dan in elkaar mag slaan. Ik heb hier niet echt veel plezier aan beleefd. Terecht in de flop 100.

Het is leuk in het begin, maar daarna gaat het vlug vervelen en ga je je om sommige dingen ergeren. Dat er ineens te veel troops op je afkomen, of dat je net te laat bij een stopwatch komt en de grapichs waren ook nog eens niet te pruimen. Wat wel leuk was, maar niet veel voorstelde was een granaat een gebouw in gooien, of die tankwagen in één van die velden opblazen..wow toch twee leuke dingen .
Voor de rest BAGGERSPEL. 1,5*

avatar van JustinW
leuk voor een uurtje en dan is het leuk maar het gaat gewoon vervelen, als de game niet was gemaakt had niemand het was gescheeld.

avatar van youngtick
Dit spel heeft geen diepgang maar het is wel een lauwe game. Puur omdat ik me helemaal stuk heb geschoten en gevochten. Daarnaast verveeld het niet zo verschrikkelijk en kan het gewoon lekker spelen. De graphics zijn niet mooi, ze zijn best wel aan de blokke kant

4,5 sterren

avatar van Nqouy
?? wat een lage score!!! ik vond de game voor het jaar 2002 eigenlijk wel goed, kan me nog goed herinneren dat ik vele uren deze game gespeeld heb.

Nqouy schreef:

ik ben het HELEMAAL met je eens. wat voor agressie kon je een beetje kwijt als je grove wapens in je bezit had zoals de grenade launcher waar je die cops ledematen zag vliegen. Plus die ledematen kon je nog gebruiken als wapen dus het was megavet. Maar ja ieder zijn mening

You know what i'm sayin Nqouy

avatar van Nqouy
youngtick schreef:

You know what i'm sayin Nqouy

Inderdaad je haalt me de woorden uit de mond, blij dat er toch nog mensen zijn die deze game wel kunnen waarderen haha

Nqouy schreef:

je wilt niet weten hoeveel uren ik eraan had besteed

avatar van playzz82
?? wat een laag gemiddelde, ik heb hier ook aardig wat uurtjes aan besteed, en ook echt met veel plezier. heerlijke game als je je ff wou afreageren jammer dat ik mn ps2 inclusief deze game ooit heb verkocht anders had ik hem graag weer eens gespeeld.
Heb er zeker goede herrineringen aan