Galak-Z: Variant S (2018)

Nintendo Switch
Action / Shooter

Ontwikkeld door 17-BIT
Uitgegeven door Gungho

Meng je in een spectaculaire ruimtestrijd vanuit de cockpit van een gestroomlijnd ruimteschip of megagrote mech. Reken af met ruimtepiraten, verpletter gigantische insecten, daag de Dark Bot-eindbazen uit en versla het smerige keizerlijke leger van de kwaadaardige Baron in een volledig uitgewerkt ruimteavontuur, met meer dan honderd missies die je altijd opnieuw kunt spelen. Vecht tegen de troepen van andere spelers in de Bot Battle League en win trofeeën om betere beloningen te verdienen. Verzamel upgrades, ruimtebuit, relikwieën en bots om je ruimteschip en robot nog sterker te maken en ga de geschiedenis in als beste piloot van de melkweg.

avatar van FlorisV
Deze lijkt niet in Europa verkrijgbaar. Was niet in de eShop. Jammer want het is net anders genoeg om het te willen proberen. Ben enorm fan geworden van Galak-Z maar vind alleen The Void, zeg maar het laatste oneindige level, niet leuk genoeg ik had veel meer missies willen doen met een heel klein beetje verhaal. Dus mijn honger naar meer kan niet gestild worden.

Meen je? Ik gebruik voor toevoegen van switch titels nintendo's NL website als primaire bron, dus heeft er zeker ooit op gestaan!

Edit: gevonden, FlorisV: https://www.nintendo.nl/Games/Nintendo-Switch-download-software/GALAK-Z-Variant-S-1401747.html

avatar van FlorisV
centurion81 schreef:

Edit: gevonden, FlorisV: GALAK-Z: Variant S | Nintendo Switch download software | Games | Nintendo

Je post was geen reactie dus zag ik hem destijds niet. Maar pas net toen ik aan het neuzen was in mijn ouwe reviews. Zeer bedankt voor je tip maar na inloggen werd ik teleurgesteld met deze mededeling:

"Informatie

Deze content is niet te koop in het land dat voor je Nintendo-account is ingesteld of, in het geval het een Wii U-systeem of een systeem in de Nintendo 3DS-familie betreft, het land dat voor je Nintendo Network ID is ingesteld."

Was het niet ook mogelijk een japans account aan te maken? Ik dacht dat dit op PS4/5 heel makkelijk is, ook zonder VPN.