Lust for Darkness (2018)

Alternatieve titel: Lust for Darkness: Dawn Edition

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4

Ontwikkeld door Movie Games Lunarium
Uitgegeven door Movie Games, PlayWay en SimFabric

Jonathan Moon ontvangt een brief van zijn vrouw die een jaar eerder vermist was. Na informatie uit het bericht gaat hij op zoek naar een afgelegen landhuis waar een occulte ceremonie plaatsvindt. Poorten naar een andere wereld, het profane, perverse land van Lusst'ghaa, worden geopend.

Je hebt hier trouwens binnenkort een sequel op - of althans momenteel al een gratis proloog op die sequel, namelijk Lust from Beyond : Proloog. Het origineel heb ik wel op mijn lijstje staan om in een bundel of goedkope sale eens door te lopen dus eens kijken wat ze ervan terecht brengen.