The Beast Inside (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Illusion Ray
Uitgegeven door Movie Games

In dit horror-adventure volg je Adam, die duistere flashbacks onderzoekt van traumatische gebeurtenissen uit het verleden. Hij beseft echter niet dat deze flashbacks het beest binnenin wakker zullen maken.

avatar van StayVisible
Beste horror game voor 2019!
De gameplay is fijn, de graphics en sound(track) zijn echt geweldig. Ook het verhaal en voiceacting zijn prima.
Als je een beetje van horror houdt en graag games als Outlast, Resident Evil, Amnesia and Silent Hill speelt, dan moet je deze halen!