Super Destronaut DX (2018)

PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch / Xbox One
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Petite
Uitgegeven door Ratalaika

Super Destronaut DX is geïnspireerd door arcade-klassieker Space Invaders. In deze retro-variant op dit spel, dien je neerdalende golven aan buitenaardse wezens neerschieten, voordat deze de onderkant van het scherm bereiken. Er zijn diverse spelmodi beschikbaar - waaronder een 'Time Attack' -modus en 'Hardcode' -spelvariant.

Geinige simpele goedkope game, maar de achievements/trophies hadden wat uitdagender gemogen. Je haalt ze nl allemaal binnen een kwartier.