Super Volley Blast (2018)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC
Sports / Party

Ontwikkeld door Unfinished Pixel
Uitgegeven door Unfinished Pixel

Super Volley Blast is een extreme beachvolleybalgame. De game heeft unieke functies, zoals de verhaalstand, waarbij één of twee spelers tegen zeven andere teams strijden die enkele coole persoonlijkheden bevatten, of een volledige avatar-editor waarmee je jezelf, je familie en vrienden of je favoriete bekendheden het veld in kunt sturen. Teamplay is de sleutel tot succes. Je kunt met maximaal vier spelers tegelijk of zestien spelers in een toernooi spelen. Een goede positie in het veld, communicatie en vaardigheden zullen de doorslag geven. Stel de regels op zoals je wilt en speel een korte wedstrijd, of neem met je vrienden deel aan toernooien over de hele wereld. Speel de speciale personages uit de verhaalstand vrij en voltooi alle uitdagingen. De game is inclusief een nieuwe spelstand voor de vaardigste spelers.

Geinig gamepje wel, leuke nostalgie vibe ook naar Beach Volley (1989) - GamesMeter.nl