All-Star Fruit Racing (2017)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Android / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door 3DClouds.it
Uitgegeven door 3DClouds.it en pQube

All-Star Fruit Racing voert spelers naar levendige werelden vol ongelooflijke actie: drift door lusvormige bochten, maak grandioze sprongen en trotseer de zwaartekracht op circuits in een brisante, kleurrijke racegame vol kampioenschappen, spelstanden en prachtige uitzichten.

Kleine vijf uur mee bezig geweest nu, vooral in de campaigns mode om cups en content te unlocken. Een capabele Mario kart kloon, die vooral uitblinkt in de mooi weergegeven en leuke circuits en goede besturing. Maar haalt het bij lange na niet bij haar voorbeeld. Online is, iig op de Switch, dood.

Maar deze is regelmatig in de sale voor een habbekrats en dan zul je je er echt geen buil aan vallen en aardig wat uurtjes vertier mee kunnen hebben!

3,5* voor nu!

Is dit een actie van de Lidl.

Confusie schreef:
Is dit een actie van de Lidl.

Klopt, doel van het spel is om nummer 1 in groente en fruit te worden! Heb met opzet de game ook op de SD geïnstalleerd voor extra lange laadtijden omdat ze tijdens het laden van die geinige weetjes over fruit voorschotelen! Wist jij bijvoorbeeld dat de meeste kersen in de VS geproduceerd worden, met Turkije als goede tweede?

Ik kon niks vinden op de Lidl site over dit spel..
Maar ik dacht je kinderen zijn bezig met dit spel centurion81 (die heb je toch ?)
Dus het is gewoon een leuk spel voor jan en alleman ?

Goed zoeken ze hebben daar af en toe wel spellen.

banjo schreef:
Ik kon niks vinden op de Lidl site over dit spel..
Dus het is gewoon een leuk spel voor jan en alleman ?

Haha klopt!