Drawful 2 (2016)

Party
multi player

Ontwikkeld door Jackbox
Uitgegeven door Jackbox

Het team dat de populaire partygames Fibbage, Quiplash en You Don't Know Jack bedacht, presenteert nu Drawful 2, een game met vreselijk slechte tekeningen en hilarische verkeerde antwoorden. Je gebruikt je smartphone of tablet om gekke en rare dingen te tekenen, zoals een “glas chips” of “dood door schuiftrompet”. De andere spelers moeten raden wat je probeert te tekenen, en dat worden dan de multiple-choice-opties voor de verkeerde antwoorden. Daarna probeert iedereen te raden wat het JUISTE antwoord is.

Lijkt me geniaal dit! Goede ervaringen ook met Jackbox!

Leuke avond gehad net, vriend heeft deze op de PS4 en met Google Hangouts met 8 man dit spelen, potje bier erbij en lachen maar =)

Oh damn. Hij was ergens op de PC gratis deze week en ik ben hem toen helemaal vergeten te downloaden. Op zich geen ramp maar nu was ik er wel weer benieuwd naar

avatar van Princess Piranha
Via Steam is het tot 11 april nog gratis te downloaden!