Chicken Run (2000)

Sega Dreamcast / Game Boy Color / PlayStation / PC

Ontwikkeld door Blitz
Uitgegeven door Eidos

Ginger is een kip met een missie, ze leidt de groep in een aantal wilde en krankzinnige ontsnappingspogingen vanuit afrastering van prikkeldraad rond Tweedy's boerderij. Hiervoor roept ze de hulp in van een Amerikaanse haan met een gladde tong en de cockneyratten Nick & fetcher. Bereiken ze de vrijheid alvorens ze hun leven eindigen als kippenpasteitjes? Hun lot ligt in jouw handen!

avatar van Jim Carrey
Een niet erg geslaagd spel, ik vind de film in ieder geval duizend keer zo leuk toen ik die op Nederland 3 zag vroeg ik me direct af of er ook een spel van was en ik zou het graag willen spelen maar toen ik bij een Kennis het speelde was ik erg teleurgesteld .

avatar van 7higer7
pff belachelijk !!!
de eerste game die ik 0,5 * geef ! en terecht !!! dit soort games moeten gewoon verboden worden een schande terwijl de serie juist zo leukj was !

0,5
De film was gewoon niet mijn smaak. Deze game had ik eens (helaas) gespeeld bij mijn neef en de kwaliteit liet het serieus afweten...
Neen, gewoon nooit spelen en je hebt weer wat tijd gespaard en die tijd moet je dan alvast niet stoppen in deze game!
Cijfer: 0,5/5!

avatar van 7higer7
0,5
idd dit is gwn rijnste tijdverspilling van elke gamer !!

avatar van oliver
7higer7 schreef:
idd dit is gwn rijnste tijdverspilling van elke gamer !!

Is gamen op zich niet tijdverspilling?

avatar van ps3me
0,5
Flut spel, zonde van je geld, tijd en verloedering van je ogen!

Dat Dit bestaat!!