Rise of Insanity (2018)

PC / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4 / PlayStation VR

Ontwikkeld door Red Limb
Uitgegeven door Red Limb

Het verhaal speelt zich af in de Verenigde Staten van 1970 en draait om Dr. Stephen Dowell, een gerenommeerde psycholoog die wordt geconfronteerd met een moeilijke patiënt die verschillende, maar tegenstrijdige. symptomen van verschillende psychische stoornissen vertoont. Maar hoe verder Dr. Dowell komt met zijn experimentele behandelmethoden, hoe meer het lijkt of de vertroebelde psyche van zijn patiënt onlosmakelijk verbonden is met zijn eigen donkere verleden.

Geen slechte walking simulator, maar met zijn korte lengte (zo'n anderhalf uur) en redelijk nietszeggend verhaal waar ik niet lang aan zal terugdenken kan ik er niet meer van maken dan een 3*