Darkest Dungeon: The Color of Madness (2018)

Android / Apple iOS / PC / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Red Hook
Uitgegeven door Red Hook

In deze tweede uitbreiding voor Darkest Dungeon zijn buitenaardse wezens neergestort op Miller's Farm, aan de rand van de Hamlet. Verdwaal in tijd en ruimte en krijg te maken met eindeloze golven onmenselijke vijanden, terwijl je steeds dichter bij de crashlocatie van de komeet komt. Trotseer de onnatuurlijke kerker en bemachtig de schatten die diep in diens hart liggen. Maar pas op, de effecten van een alien encounter wegen zwaar op de zenuwen van de avonturiers.

avatar van woeler82
Deze game is heel erg moeilijk ook al in de laagste level
Je moet engelen geduld hebben en heel veel geluk wil je dit spel uitspelen.
Moeilijke monsters duiken ineens op in de dungeon en voordat
je weet ben je de helden kwijt of allemaal
Ik heb 4 pogingen gedaan om het spel te spelen , het hoogste wat ik haalde was 44 runs en daarna had ik te weinig geld en symbolen
en de helft van mijn charakters die ik opgebouwd heb waren dood en bij de laatste run was ik al mijn helden dood, geen retreat

Deze moet je echt niet spelen, tenzij je een hardcore gamer bent

Ik mis de tijd dat iedereen om het hardst riep 'Hah, een Nintendo Wii? Komt hier niet in huis! Want ik ben een HARDCORE gamer en dat ding heeft geen HARDCORE games'. Met meer dan enige superioriteit. En kijk eens wat hier nou het resultaat van is? Juist. Dit.

'Boehoe. Het spelletje houd mijn hand niet vast, er zijn te veel monstertjes, niet genoeg pijltjes of mijn mannetjes vallen om de haverklap in een put'. Nintendo was zijn tijd ver vooruit ?

Dat terzijde...aangezien de basisgame al geen walk-in-the-park is verwacht ik dit hier of bij de andere DLC ook niet echt.