Pokémon Stadium 2 (2000)

Alternatieve titel: Pokémon Stadium Kin Gin

Nintendo 64 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door HAL

Speel als een echte Pokémon trainer in dit 2de deel van Pokémon Stadium, daag andere trainers uit, win cups, versla de elite-four en je eeuwige rivaal. Zet je Pokémon over die je in de GBA spellen Red, Blue, Yellow, Gold, Crystal en Silver hebt gevangen en speel ermee in Pokémon Stadium 2.

avatar van veron35
Veel gespeelt. Vooral de minispellen zijn leuk. Vroeger vond ik alles van Pokémon leuk dus heeft dit spel een goede indruk achtergelaten.

Alleen maar vechten en daarmee uit, dat vond ik - zelfs als kind - toch íets te magertjes. Dan zijn de delen op de GameBoy toch leuker.

avatar van Tha)Sven
Ik was ook een echte Pokefreak dus deze game heb ik ook gespeeld. Viel me toch een beetje tegen omdat alleen het vechten net iets te saai is. Actie vond ik ook niet echt spectaculair.

Game_Kaza
Wat nieuwe aanvallen, nieuwe pokemon, nieuwe mini-games, voor de rest alles hetxelfde.

2 sterren.

avatar van Dragonslayer
Wat iedereen zegt, je kunt bijna alleen maar vechten en dat gaat inderdaad een keer vervelen.

avatar van glimlicht
Was te verwachten natuurlijk na het succes toendertijd van deel 1. Hier begon eigenlijk het uitmelken...

Maar in principe is het nog wel een leuk spel, al brengt het niet veel nieuws. Sommige cups zijn best pittig en je hebt echt je gameboy-pokémon hard nodig! De party-games zijn ook niet zo leuk als het vorige deel... Ach wel leuk voor als je je verveelt

*3,0

nuf
Dragonslayer schreef:
nog wat minigames en een pokémonquiz. maar die houden je ook niet te lang zoet...

Ook wel grappig maar de prik was al van de cola toen dit deel uitkwam, meer van hetzelfde dit.